Sta je op een strakke merkcommunicatie? Ook bij het invorderen van onbetaalde facturen? Dan is white label credit management de ideale invorderingsstrategie. Hierbij komen wij niet als expliciet derde partij tussen, maar communiceren we onder de vlag van jouw merk. Wij leveren de expertise in jouw naam en bouwen zo mee aan een sterke merkreputatie.

Hoe werkt white label credit management?

Bij white label credit management neemt CMA alle elementen van jouw merkidentiteit over, van de huisstijl tot de tone-of-voice. Bij CMA worden de juiste mensen geselecteerd die zich grondig in de manier van communiceren inwerken. Via ons intelligente CRM-systeem worden alle inkomende gesprekken gescreend en toegewezen aan de juiste dossierbeheerder die spreekt en schrijft jouw naam.

Wat zijn de voordelen van white label credit management?

Als de invordering uitdrukkelijk via een derde partij als CMA gebeurt, kan dit bijzonder effectief zijn. De debiteur ziet namelijk dat er systematisch een invorderingsprocedure opgestart wordt en dat praatjes weinig zullen uithalen. In een B2B-context is dit vaak de meest efficiënte weg.

B2C-bedrijven kiezen om verschillende redenen echter vaak bewust voor een merkeigen aanpak.

Naadloze customer experience

Het uitsturen van betalingsherinneringen kan ook een vorm van merkcommunicatie zijn. Je wil de klant aanspreken op z’n vergetelheid, maar je wil tegelijk ook een begripvolle, klantgerichte reputatie opbouwen en inzetten op merktrouw. Onze rappels vormen hierbij een onderdeel van jouw service en bouwen zo mee aan een naadloze customer experience.

Betaalbereidheid vergroten

Wie het voor een merk heeft en ook in de toekomst nog klant wil blijven, zal sneller geneigd zijn om openstaande schulden direct met het bedrijf in kwestie te vereffen. Bij CMA spelen we maximaal het voordeel van die emotionele betrokkenheid uit.

Rust scheppen door herkenbaarheid

Een consument die een betalingsherinnering krijgt waarop het logo prijkt van de firma waarbij hij iets kocht, weet doorgaans meteen waarover het gaat. Door op een herkenbare manier te communiceren wordt de sereniteit bewaard en worden onnodige discussies vermeden.

Bereikbaar imago

Soms is er een reden waarom een factuur niet betaald wordt. Krijgt je klant van ons een rappel, dan zijn wij ook altijd bereikbaar om in gesprek te gaan. We luisteren aandachtig naar naar zijn kant van het verhaal en gaan samen op zoek naar een oplossing. Op die manier werken we mee aan een bereikbaar imago voor jouw merk.

Meer weten over white label credit management door CMA? Neem gerust contact met ons op voor een gesprek!